#KKP-ERP

PYLON CRM Hybrid

Σύστημα για την διαχείριση σχέσεων πελατολογίου προσαρμοσμένο στις ανάγκες & το μέγεθος κάθε επιχείρησης. Ενδυναμώνει τις πελατειακές σχέσεις & ενισχύει τις πωλήσεις!

PYLON CRM Hybrid

Το PYLON CRM Hybrid είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο που προσαρμόζεται στις ανάγκες και παρέχει ολοκληρωμένη και έξυπνη πληροφόρηση που αναβαθμίζει το προφίλ της επιχείρησης και ενδυναμώνει τις σχέσεις με τους πελάτες της.

Με την εμπιστοσύνη στο PYLON CRM Hybrid προκύπτει οργάνωση, αυτοματοποίηση των καθημερινών εργασιών, πλούσιο reporting, omnichannel διαχείριση καθώς και δυνατότητα δημιουργίας loyalty προγραμμάτων, για την επιβράβευση της πιστότητας των πελατών.

Το PYLON CRM Hybrid για επιχειρήσεις, λειτουργεί και σε mobile περιβάλλον, ώστε να εξασφαλίζει την ευελιξία που χρειάζονται οι σύγχρονες εταιρίες στην εκτέλεση των καθημερινών εργασιών.

Επιλογή μεταξύ on premise, rental ή cloud εγκατάστασης, ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης.

Γιατί PYLON CRM Hybrid

Βιασμένο στην πολυβραβευμένη πλατφόρμα εφαρμογών PYLON, το PYLON CRM Hybrid υιοθετεί όλα τα σύγχρονα best practices για να ενδυναμώνει τις πελατειακές σχέσεις και να διευκολύνει την καθημερινότητα των στελεχών. Με το πάτημα ενός κουμπιού προσφέρει πληθώρα εκτυπώσεων και αναφορών επιχειρηματικής ευφυΐας (Β.Ι.), ενώ μέσω αυτοματοποιήσεων ελαχιστοποιεί το διαχειριστικό χρόνο επιτρέποντας στα στελέχη να εστιάσουν στους πελάτες!

Πλεονεκτήματα

Δυνατότητες

Διαχείριση Επαφών

Ολοκληρωμένη διαχείριση των επαφών και ενίσχυση της εικόνας της επιχείρησής! Το PYLON CRM Hybrid προσφέρει: διαχείριση όλων των στοιχείων επαφής, δυνατότητα δημιουργίας υπενθυμίσεων, λειτουργικότητα Geodata για γρήγορη και σωστή καταχώρηση των γεωγραφικών στοιχείων, πολλαπλά χαρακτηριστικά για γρήγορη συγκέντρωση – ανεύρεση & κατηγοριοποίηση επαφών, εύκολη εισαγωγή επαφών με αντιγραφή από άλλη καρτέλα ή από αρχείο/social media.

Κύκλωμά Πόρων & Ενεργειών

Απόκτηση του απόλυτου ελέγχου των πόρων και των ενεργειών με την ολοκληρωμένη διαχείριση που προσφέρει το PYLON CRM Hybrid! Αυτοματοποίηση διαδικασιών με χρήση ροών εργασίας, δημιουργία ενεργειών μέσω μηχανισμού παρακολούθησης LifeCycle, μαζική διαχείριση των ενεργειών των ομάδων, εύκολη καταχώρηση των επικοινωνιών, εξαγωγή συνολικών στατιστικών και ενοποίηση των διαδικασιών με το τηλεφωνικό κέντρο.

Συμβόλαια (Allotments)

Ταυτόχρονη προβολή, επεξεργασία και χρονοπρογραμματισμός των ενεργειών ενός ή και περισσοτέρων πόρων μιας ομάδας μέσω Ημερολογίου. Καταχώρηση των ενεργειών γρήγορα και εύκολα στο Ημερολόγιο, με τις δυνατότητες αντιγραφής ενεργειών, δημιουργίας νέων σχετικών ενεργειών, καθώς και κλείσιμο ενεργειών. Δημιουργία προτύπων και απόκτηση ευελιξίας στη μορφή και τα δεδομένα που περιέχει το ημερολόγιο, με τη χρωματική ένδειξη ενεργειών βάσει τύπου ενέργειας.

Loyalty

Δημιουργία ολοκληρωμένων προγραμμάτων πιστότητας και επιβράβευση των πελατών! Το PYLON CRM Hybrid προσφέρει: διαχείριση καρτών μελών, δυνατότητα ευέλικτων ορισμών προγραμμάτων συγκέντρωσης πόντων ανά παραστατικό ή ανά είδος / ομάδα ειδών και για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, ορισμό προγραμμάτων εξαργύρωσης πόντων, πλήρες ιστορικό κίνησης της κάθε κάρτας, στατιστικά στοιχεία σχετικά με τα προγράμματα μελών & σενάρια στόλων.

Marketing Campaigns

Παρακολούθηση της πορείας του κύκλου πώλησης και διαμόρφωση προσωποποιημένων καμπανιών ανάλογα με το στάδιο στο όποιο βρίσκονται οι πελάτες. Εύκολη διαχείριση της πορείας των προωθητικών ενεργειών και παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας, με το πλούσιο reporting το όποιο εξασφαλίζει έγκαιρη πληροφόρηση, ώστε να υφίστανται εύκολες διορθωτικές κινήσεις, ώστε να αυξηθεί η αποδοτικότητα των marketing ενεργειών!

Διαχείριση πλάνων Merchandising

Καθορισμός των ενεργειών που πρέπει να κάνουν οι πωλητές στους πελάτες και αποτύπωση εικόνας των προϊόντων κεντρικά, στην εφαρμογή. Το PYLON CRM Hybrid προσφέρει κεντρική διαχείριση των ενεργειών με δυνατότητες ορισμού των ειδών της εταιρίας, των υποκαταστημάτων, των πελατών καθώς και της ροής εκτέλεσης της μέτρησης από τους πωλητές.

Highlights